Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

5 hiba, amiért nem pörög a vállalkozói Facebook oldalad

facebookbusniness.jpg

Egy lista a profitromboló kisvállalkozói Facebook hibákról. Egyet szinte mindenki elkövet. Ön melyiket?

Kitaláltuk melyik eszközt használjuk? Szerencsére egyre több közül választhatunk. Az Instagram kezdőknek is hasznos lehet, de a többség még mindig a Facebook-ot választja. Pedig, a kisvállalkozók jelentős százaléka hatalmas hibákat követ el a közösségi média marketing területén. Ezek a Facebook tévhitek komoly bevételkiesést okozhatnak, de cégünk pozitív megítélését is tönkre teheti.

A legtöbben úgy gondolják, hogy a szomszédhoz hasonlóan regisztrálnak, elkészítenek egy oldalt, és el van intézve minden. Ha úgy vesszük, ez a a felfogás a legnagyobb elkövethető hiba. Sokan gondolják úgy, hogy egy személyiség nélküli, csendes, unalmas oldal automatikusan pénzt termel. Pedig ez nincs így, adnunk is kell, hogy kaphassunk.

Facebook hibák, amiket a kisvállalkozók elkövetnek:


Beállítások hiánya: Tipikus hiba, amikor nincs beállítva rendesen az adott oldal. Rossz, hosszú url cím, kevésbé előnyös borítókép, de az alapadatok helyes megadása is elég gyakori. Nem szabad elfelejteni, hogy itt is számít a brand imázs. Ugyanúgy képviseljük cégünket, mintha elmennénk egy szakmai találkozóra. A kreatív, pontos adatok megadása, ehhez járulnak hozzá.

PPC hiánya: A szomorú igazság a következő. A Facebook nem ingyenes, és akármit is írunk ki, azt nem mindenki fogja látni. Céges oldalán ez különösen igaz. Csak a fizetett hirdetések útján tudjuk elérni célcsoportunk, visszatérő vásárlót faragni belőlük. Senki sem fog vállalkozásunkban megbízni, ha nem adunk rá okot. Egy jól összerakott kampány megadja az első löketet.

Maga a posztolás: "Posztoljunk ki valami vicceset." Így gondol a kisvállalkozók többsége. Pedig remek tartalommarketing eszköz a social media, de ezt nem mindenki látja át. Egy kisvállalkozó képes minden nap kitenni boltja nyitvatartási idejét, feltölteni ugyanazt a profilképet, de láttam már PC szervizest, aki az üzleti oldalán árulta házát. Ez nem csak unalmas, de nevetséges. Ha nem foglalkozunk célcsoportunkkal, miért várjuk el, hogy foglalkozzon velünk? Folyamatos, minőségi tartalom aranyat ér!

A csendes cég: A Facebook lényege a kommunikáció, célcsoportunk megismerése, és ezeknek az előnyeiről szólna. És profitszerzésről. Akár ingyen kutatómunkát is végezhetnénk, ha követőink aktívak lennének. Senki sem fog magától megszólalni, nekünk kell elindítanunk az interakciót.

Szabályzatok megsértése: Minden nap találkozom ezzel a jelenséggel. Szabálytalanul vezetett nyereményjátékok, rossz borítókép, és még sorolhatnám. A szabályok áthágása komoly büntetéssel járhat, ami rosszul érinthet minket egy nagyobb like számú oldalnál. Pedig csak a szabályzatot kellene elolvasni egy nyugodt délutánon.

A legtöbb hiba orvosolható egy pár kattintással, mégis a legtöbben elkövetik. Ellenőrizze most, hogy mik a hiányosságai és pótolja azokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr608776186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása