Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

Amiért kevésbé konvertál a landoló oldal

 penznovelo_landolooldal.png

Az eset, amikor vásárolnánk a boltban, de az eladó kicibál minket az ajtó elé üres kézzel.

A landoló oldal az a hely, amibe szívünket és lelkünket tesszük bele. Megpróbáljuk a legjobb design-elemeket és szövegünket tenni, de a végén arra jövünk rá, hogy a számok lehetnétek jobbak is. Aztán nézzük az analitikát és az oldalon eltöltött idő kevés, mintha nem is olvasnák végig azt, amivel megannyi időt töltöttünk. Nem érnek az oldal aljára, nem töltik ki az adatbekérő űrlapot. 

1 bevételnövelő hiba a landoló oldalon

Több hibát is elkövethetünk, amikor szeretnénk termékünket eladni. Viszont 1 lényeges elemet szó szerint nem hagyunk ki ebből az oldalból, ami lehetséges, hogy a belépéskor elvonja a látogató figyelmét. Ez, pedig a navigációs sáv. 

Egy weboldalnál a felső (vagy oldalsó) szegmensbe teszünk olyan linkeket, amiket mindenképpen szeretnénk, ha a látogató 1 kattintással elérne. Máshogyan univerzális linkeknek nevezzük. Pont azért, mert bármelyik oldalunkról rájuk lehet kattintani. Ilyen lehet a blog, elérhetőség, termékek stb. Vannak esetek, amikor nem akarjuk, hogy a potenciális vásárló "elkalandozzon". Ilyen a landoló oldal.

Tegyük fel, vásárolnánk egy terméket. Tudjuk mit szeretnénk, a boltban pedig kapnánk információt, de ekkor elvonja a figyelmünk valami teljesen más. Mondjuk egy más termék, vagy a boltnak a nyitvatartási ideje izgalmasabbá vált, mint az eredeti célunk. Aztán elmegyünk vásárlás nélkül.

A jó landoló oldalról csak vásárlással engedjük távozni a látogatót, vagy ha megnyomja a böngészőn a vissza gombot (ez a rosszabb megoldás). A vásárló itt megkapja azt a plusz lökést (információ, vagy meggyőzés), amitől átbillen és pénzt költ, feliratkozik, valamilyen cselekvést hajt végre. 

Vannak esetek, amikor kellenek a belső linkek, de egy értékesítési célú oldalon ez úgy hathat, mintha az eladó kitessékelné a vásárlót a bejárati ajtón üres kézzel.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr1614663435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása