Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

2018-as online marketing trendek

onlone_marketing_trendek.png

Kezdjük az új évet a konkurencia előtt! A következő bejegyzésben 5 olyan digitális marketing lehetőségről lesz szó, amik 2018-ban nagyobb teret kapnak majd.

Az online marketing is azon szakmák közé tartozik, ahol a fejlődés, változás akár havi szinten is nagyságrendekkel változhat az előző szokásokhoz képest. Minden évnek megvannak a maga trendjei, új lehetőségei, amikkel érdemes számolnunk. Amikor megírjuk a jövőévi fogadalmunk hosszú listáját, fontoljuk meg, hogy miket szeretnénk megvalósítani a 2018-as online marketing trendekből. Összeszedtem 5 olyan irányt, amikről nagyon sokat fogunk hallani.

Mikro-momentumok kiaknázása

(forrás: https://ak8.picdn.net/shutterstock/videos/24740618/thumb/1.jpg)

A mai mobilhasználati szokások jelentősen eltérnek a pár évvel ezelőttitől. Képtelenek vagyunk egy döntést meghozni önállóan, ugyanis a telefonunkhoz nyúlva keressük meg az adott döntéshez tartozó információt. A fogalom annyit tesz, hogy egy pillanat alatt a telefonon informálódunk célunk elérése érdekében. Például árakat hasonlítunk össze, megnézzük a hozzánk legközelebbi boltot; vagy akár hosszabb távú céljaink is teljesülhetnek, mint egy lakásvásárlás. Ezekhez az apró momentumokhoz kell igazítani kommunikációnk, információkkal ellátni a vásárlóinkat, hogy a legjobb helyen legyünk, a legjobb időben.

Ide kattintva bővebben lehet a dologról olvasni.

Az influencerek felé nyitás

(forrás: http://bilder.augsburger-allgemeine.de/img/incoming/crop33948197/2977217493-ctopTeaser/Youtube.jpg)

Pár éve belátták a cégek, hogy marketing szempontból nem kerülhetik meg az influencerek jelenlétét. Sajnos sok kisvállalkozás nem akar velük foglalkozni (sőt, még az affiliate marketing is tabu), pedig egyre több, és nagyobb követőtáborral rendelkező "szakmai" egyének tűnnek fel, különösen a közösségi média miatt. Velük számolni azért előnyös, mert egy szűrt (minőségi) forgalomra tudunk szert tenni általuk, miközben a leendő vásárlóinknak egy hihető személy mutat be minket.

Helyi keresések

(forrás: https://searchengineland.com/figz/wp-content/seloads/2015/11/mobile-maps-smartphone-location-pin-business-ss-1920.jpg)

A mikro-momentumokhoz kapcsolódik a következő kérdés: Hol tudom elérni az általam keresett terméket, szolgáltatást? Nemcsak SEO-val, de a hirdetéseinkkel is láthatóvá kell válnunk lokálisan. Ne zárjuk ki a lehetséges profitot azzal, hogy a vásárlók nem találnak ránk!

Chatbotok terjedése

(forrás: http://www.wordstream.com/images/chatbots-header.png)

A chatbotokat már egyre több helyen alkalmazzák, ami nem veszi át a tradicionális ügyfélszolgálat helyét, inkább megkönnyíti azt. A chatbotokkal kiküszöbölhetjük az alapszintű kérdésekre (meddig van nyitva a bolt) fordított időpazarlást, miközben gyorsan reagálunk a vásárlók érdeklődésére. 2018-ban nagyon fontos lesz a gyors reakció! Ez is részben a mikro-momentumok miatt fog jelentőséggel bírni.

Vizualizáció

(forrás: https://assets.pcmag.com/media/images/514230-1-no-place-to-store-and-track-information.jpg?thumb=y&width=810&height=456)

Ez nem új dolog, de ebből sosem elég. A képek, videók, és már a GIF animációk is könnyebben szerkeszthetőek, és tálalhatóak. Lebonthatunk egy cikket kép formájában, bemutathatunk egy terméket, mint videó; és az animációk mindig is felkeltették a figyelmet.

2018-ban úgy tűnik, a mobil eszközök nagyobb hangsúlyt kapnak nemcsak az emberek életében, de a cégek mindennapjaiban is. A kulcs az elérhetőség, az alkalmak kihasználása - gyors reakció, és kereshetőség lesz, amivel ki tudunk tűnni a tömegből.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr3513452471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása