Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

A sikeres Facebook hirdetés egyik legnagyobb titka

facebook_hirdetes_titka.png

Nem is olyan egyszerű egy jól konvertáló hirdetést megalkotni. Íme az egyik legnagyobb sikerfaktor!

Amikor azt mondom az embereknek, hogy Facebook hirdetéseket is kezelek, akkor rendszeresen szkeptikusan néznek rám. Majd azt mondják, "de hát az csak pár gombnyomás, ne vicceljél már!". Ekkor állhatnék szakmailag is a válaszadás magaslatán, inkább csendben maradok. Igen, valóban gombokat nyomunk be, amikor elkészítünk egy hirdetést, ugyanakkor ez egy mély, és igen hálás feladat tud lenni. Legalábbis ha jönnek  az eredmények.

Egy jól konvertáló (eredményt hozó) Facebook hirdetés elég sok részleg tökéletesítéséből áll. Szöveg, célzás, minden megtervezése a célcsoporthoz, de az eredményesség egyik legnagyobb faktora, a kép. Igen, azok a bugyutának tűnő stock "ingyenes" képek, amire legelőször felfigyelnek, és eldöntik, hogy elolvassák-e üzenetünket, majd kattintanak. Vagy kattintás nélkül továbbállnak, és soha nem fognak emlékezni ránk. Rendes helyen grafikussal dolgoznak, de sok kisvállalkozó használ stock képet.

Miért számít ez?

Azért, mert a Facebook inkább impulzusra épít. Képzeljük el, hogy célcsoportunkba tartozó vásárló, éppen otthon ül. Van egy bizonyos fájdalomtudata, és talán a megoldás után is kutatott, de a Facebook-on nem várja a megoldást. Hiszen szórakozni jár oda, beszélgetni, megosztani. Jó célzással megtalálhatjuk őt, és egy érdekes (releváns) képpel pedig felfigyel ránk. Ez a felület nagyon jól mutatja be az AIDA modellt. Figyelemfelkeltő kép, érdeklődést felkeltő cím, vágyat felkeltő leírás, majd cselekvésre ösztönzés. Tökéletes!

Persze ez nem elég

Valóban egy ütős kép sokat dob az elérésen és a kattintáshoz is hozzájárulhat. Viszont mindig célszerű több lábon állni. Fut Facebook hirdetés? Egészítsük ki az Ads kampányunkkal, vagy remarketinggel. A hirdetési felületek együtt vannak, vagy kiegészítik egymást? Melyik felületet használjuk? A közösségi média hirdetések egyik kulcsa a vizualitás. Kommunikáljunk úgy, hogy az érdekes és figyelemfelkeltő legyen, és mondjon is valamit a hirdetésről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr3414222243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása