Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

A Facebook nyereményjátékod hibái

hibas_facebook_nyeremenyjatekokrol.jpg

Mi a közös a házasságban és a Facebook nyereményjátékban? A legtöbben azt mondják tudják hogyan kell csinálni, mégis elrontják. Pár mondat a hibákról.

Ezen a héten 5 nyereményjátékba futottam bele, amik ismerőseim üzenőfalán köszöntöttek vissza rám, persze az összesben kapásból volt hiba. Ezekre a vállalkozásokra ilyenkor ráírok, és közlöm velük, mit rontottak el. Még a komolyabb arculattal rendelkező cégektől is ezt a választ kapom: "Tudjuk mit csinálunk." A nyereményjáték szabályainak megszegése büntetésekkel járhat, nem beszélve a csalásról, ami a vállalkozásunk szavahihetőségét teheti tönkre.

Régebben egy Facebook nyereményjátékot applikációval futtattak, ma ez nem kötelező, szabad a vásár. Bárki megcsinálhatja, de ezzel együtt a többség rosszul is alkalmazza. Van egy nagyobb elektronikai cég, ami hetente sorsolt ki rajongói közt nagyobb értékű tárgyakat. Mindenki részt vehetett, majd aki nem nyert, az egész oldalt tele kommentálta negatív megjegyzésekkel és lepontozta a vállalkozást. Kell ez nekünk öt perc hírnévért?

Néhány Facebook nyereményjáték hiba:

 

  • Az ötlet: Nem elég kidobni egy terméket és sorsolni. Kell legyen egy ok. Új terméket tesztelnénk? Akciót szervezünk? Növelnénk kedvelőink közt népszerűségünk? Igazodjunk marketingtervünkhöz.

  • A termék: Nem adhatunk ki ingyen terméket, vagy árleszállítást állandóan, mert a vásárlók hozzászoknak és követelni fogják.

  • Túl széles célzás: Nem lehet miénk a világ. Nem célozhatunk meg olyanokat, akiknek közük sincs termékünkhöz, vagy nem potenciális vásárlók. A széles célzással nem fogunk több vásárolóhoz eljutni, csak bevonzzuk azokat, akik ingyen termékekre pályáznak.

  • Szabályok áthágása: A nyereményjáték megosztása, és a belépés feltétele az oldal kedvelése csak kettő a legnagyobb, és leggyakrabban elkövetett hibákból. Ezek nemcsak ütköznek az előírásokkal, de a sorsolást is lehetetlenné teszik, ami átveréshez vezet. Vásárlóinkban milyen érzést fog kelteni ha megtudják, hogy átvertük őket?

  • Nincs promóció: Az érdekes hírek terjednek gyorsan, kisvállalkozásunk ügyeiről senki sem fog beszélni. Hirdetnünk kell annak érdekében, hogy sikeres játékot zárhassunk le.

Egy rendesen működtetett Facebook oldal felépítése időbe, energiába és pénzbe kerül. Különösen ha folyamatosan frissülő, érdekes tartalommarketinggel is dolgozunk. Egy szabályokat áthágó nyereményjáték tönkreteheti hitelességünk, de még a hirdetésekre kiadott pénzünk is hiábavaló lesz. Pedig csak egy délutánt kellene rászánni a szabályzat elolvasására, és máris megóvjuk magunkat a kellemetlenségektől, vagy oldalunk tiltásától.

A kép forrása: crclesstudio.com/wp-content/uploads/2013/12/FULL_blog-fbcontest.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr398859852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása