Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

Így segít az Instagram az új munkatársad megtalálásában

elevate_1.png

Ideje alkalmazkodni az új eszközökhöz! Így leszel kelendőbb a munkavállalóknál.

Manapság az álláskeresés és a munkaerő keresése is teljesen megváltozott. Nem feltétlen elég csak egy sablonos hirdetést feladnunk bizonyos portálokon (főleg akkor, ha fizetünk is érte) és várni a jelentkezőket. Ugye a régi mentalitás, mint az "örüljön, hogy nálunk dolgozhat" kezd átformálódni. Miért örüljek egy olyan cégnek, akiről semmit sem tudok? A legtöbb munkavállalónak számít az, hogy hol is dolgozik, bármilyen pozícióról legyen szó. Találok a cégről egy normális weboldalt? Milyen az iroda? Milyen arcot mutat nekem az a vállalkozás? Bizony, egyre több elvárása van a jelentkezőnek és még nem is említettem a Z generációt (1995 után születettek), akinek inkább az számít; hogy Te mit tudsz adni nekik.

Van egy fogalom, amit a nagyobb multik már jól ismernek. Ez az "employer branding". Annyit jelent, hogy "munkáltatói márkaépítés". Bizony, legyen szó egy pár fős vállalkozásról is, számít, milyen képet adunk magunkról a külvilág felé.

Így lesz szuper munkatársad az Instagram segítségével

Sajnos még mindig csak az ügynökségeknél látom, hogy az álláshirdetés alá belinkelik a céges Insta profilját, pedig csodákat művelhet. Miért? Azért, mert a vállalkozói Instagram profil egyik lényege, hogy bemutassa a céget az embereknek, ezzel közelebb hozva egymáshoz a két oldalt. Ide kerülhetnek fel az irodai karácsonyi parti képei, a hétköznapi megbeszélésekről készült képek, de egy szimpla kávésbögre is többet tud hozzáadni az álláshirdetéshez. Új munkatárs széke és egy "Kiadó szék, talán a Tied?" felirat is sokat dobhat az unalmas állásleíráson.

Miért jó ez?

Egyszerű. Az álláskereső tudatosabban adja le a jelentkezését és egyfajta megerősítést kap. Egy álláshirdetésből ritkán derülnek ki dolgok az elvárások és juttatások mellett. Az irodai életképekről nagyszerűen tükröződik, hogy a cég, aki munkatársat keres milyen is valójában. Sokszor az interjún sem derül ki milyen az iroda, milyenek a munkatársak (az Instára mehetnek a mosolygós képek) hol fog ülni az új beosztott. Ezekkel az életképekkel emberközelibbek leszünk és az interjú sem lesz szorongós, mert már úgymond találkozott velünk az új jelölt.

Bármilyen pozícióba is hirdetünk állást, ne szégyelljük használni az Instagram adta ingyenes lehetőségeket és osszunk meg pár képet magunkról. Érdemes gondolni az Employer Branding adta lehetőségekre, amiknek hosszú távú eredménye is lesz! Az Instagram egyre elfogadottabb és még az új ügyfelek megszerzésében is sokat segít!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr1215512110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása