Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

1 trükk, amitől elolvassák a webszöveged

szovegiras_segitseg_online_marketing.png

Bosszantó, amikor izzadságos munkával megírt szövegünket senki sem olvassa végig. Hogyan lehet ezen változtatni?

Nem minden ember képes leírni a gondolatait, és még kevesebb eladni a gondolataival. Igen, a szövegírás egy nehézkes, és hosszadalmas folyamat tud lenni és még akkor sem garantált, hogy elérjük vele a célunkat. Ülhetünk a billentyűzet előtt egy egész napon át remélve, hogy valami kibukik a fejünkről és a monitoron jelenik meg. Viszont nem biztos, hogy elolvassák. Sőt...tuti!

Az interneten nem kell Petőfinek lennünk ahhoz, hogy eladjunk. Sőt, az emberek többsége végig sem olvassa, amit írtunk! Ezeket az embereket "gyorsolvasóknak" nevezik. Azok, akik átugranak szavakat, és csak morzsa információkat fognak fel, az olykor nehezen megírt irományunkból. Ez ilyen emberek miatt vannak egyes kulcsszavak fékövérre szedve, de most megosztok egy egyszerű trükköt, amitől garantáltan végig fogják olvasni, a szöveget. Hogyan fogsz olyan szöveget írni, ami profitnövelő, és végig olvasható?

Pontosan így!

Egy nagyszerű trükk a webszövegben eldugni egy kis csavart. Ez egyfajta felcsigázásként funkcionál, bevezeti az olvasót a lényeges mondanivalóba, és reményt kelt. Ez az elem többnyire kérdést tesz fel. Ugyanis a kérdésekkel lehet lebombázni a releváns olvasó megmaradt kétségeit, rávilágítani a problémájára. Mondjuk: Te nem akarsz megszabadulni 10 kilótól, mire eljön a tavasz? Hogyan találod meg álmaid állását? 

Ezt akkor csináljuk jól (terjedelemtől függően), ha abban a pillanatban tesszük bele, amikor úgy érezzük, hogy az olvasó elfárad és érdekét vesztve kilép az oldalról. Ezt mi is felmérhetjük. Vagy tesztelünk gyanútlan ismerősökkel, kollégákkal, de nagyon jó célt szolgál erre az Analytics "oldalon eltöltött idő" adata. Persze a legjobban akkor járunk, ha a bevezetőt (ami 1-2 bekezdés) zárjuk le ezzel a kérdéssel, és irányítjuk a figyelmet a fő mondanivalóra, azaz a "lényeges" részhez.

Egy rossz írást senki sem fog elolvasni, így törekedjünk a minőségi tartalom megírására és arra, ami érdekelheti a látogatót. Ezen a blogon további webszövegírás segítséget lehet találni, ami biztos időt takarít meg az új bejegyzésednél!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr9114377675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása