Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

Zseniális taktika a Facebook like és komment növelésére

facebook_hozzaszolas_trukk.png

Egy menhely 5500 hozzászólást termelt egy szimpla felhívással. Lehetséges cégünk hírnevét terjeszteni egy egyszerű beszélgetés indításával?

Az információ terjedésének régebben rengeteg akadálya volt, ami a közösségi média elterjedésével és annak folyamatos fejlődésével, kezd egyre jobban eltűnni. A magánszemélyek nyitottabban osszák meg életük (szinte) minden mozzanatát. Ráadásul önként és dalolva. Nemrég belefutottam egy zseniális facebook bejegyzésbe, ami jelenleg 5500 hozzászólást, és 423 megosztást produkált. Mindezt egy aranyos játék keretein belül, aminek komoly pszichológiai háttere van.

Fontosnak tartom az állatok jogait és védelmét, ezért is követek a facebook-on több ezzel foglalkozó oldalt. A Big Cat Rescue egy olyan menhely, amely az egzotikus macskafélék jogaiért küzd, az őket ért támadásokra hívja fel a figyelmet, és ahogy a névben is benne van, mentéssel is foglalkoznak. Az alábbi facebook bejegyzésük pedig hatalmas méretű aktivitást generált, amit akár egy vasárnap délután lemodellezhetünk és használhatunk.

Ha cégünk számol a közösségi média által nyújtott lehetőségekkel, és képes felismerni azt, hogy nem mindig jó, ha csak webshopunk termékeit toljuk a követők orra alá; akkor elengedhetetlen a tartalommarketing naptár megléte. Amikor elkészítjük a menetrendet, be kell iktatnunk brand lojalitás építésére szolgáló elemeket. Erre szolgálnak a megosztást és aktivitást növelő tartalmak. Tegyük fel, hogy megoldottuk vállalkozói facebook oldalunk hibáit. A fenti példa így tud segíteni ebben:

Facebook megosztás és like növelése:

Fentről lefelé haladva leírom, hogyan segíthet egy menhely spontán bejegyzése akár nekünk is.

  • Felhívás a bejegyzésben. Az embereket vezetni kell, ha szeretnénk valamit tőlük. Nem kell félni, írjuk le őszintén mit szeretnénk. Fogalmazzuk meg, mi a célja a bejegyzésünknek.
  • Releváns, érdekes kép. Tevékenységünkkel kapcsolatos képet kell kitenni, aminek fókuszpontja van, és érdekes. A példánkban a fókuszpont a macska, aki a szöveget nézi, ezzel is vezetve a mi tekintetünket. A kép tartalmazhatja akár a bejegyzésünk szövegét is, de mindenképp legyen rajta apró, de még olvasható formában cégünk logója.
  • Pszichológiai háttér. Az emberek szeretnek saját élményeikről, tárgyaikról megosztani információkat. legyen szó pozitív, vagy negatív érzésekről. A példánkban azért is szerencsés a dolog, mert ki ne szeretné megmutatni a nagyvilágnak a macskáját?

Ezt a három dolgot figyelembe vesszük és saját vállalkozásunkra szabjuk, akkor nagyobb eséllyel növeljük az irántunk fűzött lojalitást (és később könnyebben adhatunk el), mint amikor napi háromszor dugjuk követőink orra alá kifutó termékeinket. Kis idő, kis ötlet, és mehet a facebook-ra. Néha egy kis lazaság, vásárlóink megszólítása, barátságos hangnem nem árt!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr6912619221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása