Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

Miért legyen modern a weboldalad?
Mutasd a weboldalad, megmondom ki vagy

A rossz, ódivatú webdesign nemcsak rossz benyomást kelt, de kényelmetlen lehet vásárlóinknak. Egy cikk, weboldalunk ráncfelvarrásának előnyeiről.

Egyre több vállalkozás kezd rádöbbenni arra, hogy csak előnye származhat abból, ha „fent van a neten”. De még mindig nagy a lemaradás, ráadásul a többségüknek fogalma sincs arról, miért kell az online jelenlét vállalkozása számára. Egy weboldal ma nemcsak egy kommunikációs eszköz arra, hogy bemutassuk magunkat, hanem a legjobb lehetőség az első benyomásra. És tudjuk, hogy egy jó első benyomás hosszútávon miket eredményezhet. Legrosszabb esetben is nem konvertál a landoló oldalunk.

Régi webdesign, régi felfogás

Érdekes látni, hogy sokan egy ősrégi trendeket alkalmazó weboldallal szeretnének kitűnni a tömegből. Ilyen lehet akár egy flash animációs kezdőlap, amiből egy a képernyő alsó részén elbújtatott kis „tovább” feliratra kattintva tudunk az aktuális oldalra jutni. De tipikusan ilyen a csúnyán megcsinált iframe keretek léte is. De láttam már olyan könyveléssel foglalkozó oldalt, amiben gif animációs kiscicák köszöntek rám, miközben a háttérben szólt a zene. Korai kétezres évek hangulat.

Egy régi, idejétmúlt webdesign nemcsak azt mutatja, hogy a tulajdonos esetleg X generációs, de azt is, hogy egyáltalán nem gondolja komolyan vállalkozása online jelenlétét. Miközben egy weboldalon nem mindegy milyen színeket, képeket használunk. Az sem, hogy pontosan mit, hova helyezünk el, és milyen stílusban megírt szöveggel töltjük fel. De még a betűtípust is fontolóra kell venni.

Miért számít a jó webdesign?

  • Első benyomás: Nagyon fontos, hogy mit közlünk a látogatókkal magunkról. Célcsoportunkat miképp szólítjuk meg, milyen képekkel, színekkel. A cél az, hogy a látogatóban bizalmat ébresszünk, pozitív élménye legyen rólunk, hogy később visszatérjen, vagy új látogatót hozzon.
  • Felhasználói élmény: A szép weboldalunk a kukában landolhat, ha a látogató nem találja meg azt, amiért jött. Ekkor lép be a felhasználói élmény, azaz az UX (User Experience). Tegyük fel egy webshopunk van. A célunk az, hogy a vásárló, pár kattintással, könnyen tudjon rendelni az oldalunkról.
  • Lead Generálás: Maga a vásárlás folyamata. Ez is egy kicsit a felhasználói élményen múlik. Akkor jó egy oldal, ha a felhasználót a landing oldalunkról „vezetni” tudjuk a sales oldalunkra, vagy webshop esetén a kasszához. Mindezt úgy, hogy a látogató ne érezze, hogy vezetik. Ez a folyamat akkor jó, ha természetes és akadálymentes.

Még rengeteg előnye van, ha korszerű weboldalunk. Hiszen itt adhatunk egy szeletet cégünk, vagy akár saját látásmódunkból. Itt kommunikálunk új, és visszatérő ügyfeleinkkel, célcsoportunkkal. Egy újabb webdesign nincs ingyen, de ez egy hosszú távú befektetés cégünkbe. Ne essen el bevételtől csak azért, mert nem szeretne haladni a korral.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr838696304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása