Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

Instagram like ingyen?

insta_aktivitas_like_ingyen.png

Sokan hiszik azt, ingyen nem adnak semmit. Az Instagram erre rácáfol, nem is kicsit!

Az Instagram posztjaink alatti aktivitás sokszor felérhet egy aranybányával. Különösen akkor, ha célcsoportunk aktív. Mint mindig, a fizetett hirdetések előbb hoznak eredményt, viszont van olyan módszer is, ahol ingyen (organikusan) tehetünk szert Instagram like-olókra, kommentelőkre, követőkre.

Mint minden közösségi média oldalon, itt is elengedhetetlen, hogy aktívak legyünk. Igen, nekünk, a vállalkozónak kell sokszor "kinyúlnunk" az emberekhez és felhívnunk magunkra a figyelmet. Különösen akkor, ha kezdő Instagram oldal felfuttatása a célunk.

Ingyen elkötelezett Instagram kedvelés

Szerintem nem csak a közösségi média oldalakon, de a vállalkozások világában (és az életben) is elengedhetetlen a reciprocitás elvének betartása. Ez annyit jelent, hogy Én, önzetlenül adok, és valamennyit kapok vissza. Sajnos ezt a hozzáállást kevés vállalkozásnál láttam, pedig kifizetődik. A feliratkozók gyűjtése is ezen az elven alapul. Én, adok egy bombasztikus kis anyagok (mondjuk), cserébe csak egy email címet kérek. Az Instagramon a legjobban látható, hogyan is működik.

Úgy tehetünk szert ingyen aktivitásra, ha először mi adunk, amit szeretnénk kapni. Mi nyomunk egy like-ot először, aztán vissza is kapunk. Mi kommentelünk valami pozitívat (vagy kérdezünk, mert az hatásosabb) és így tovább. Ez ennyire egyszerű, viszont igen...időigényes. De hogyan lehet a gyakorlatban ezt megcsinálni?

Reciprocitás (kölcsönösség) elve az instagramon

Személyes tapasztalatomat osztom meg, én hogyan szoktam kb. instant kedveléseket kapni a fentebb említett elv alapján. Először is, definiálni kell a célcsoportunkat, anélkül nehéz lesz. Másodszor azt kell megnéznünk, mikor aktívak az oldalon. Ha mindez megvan, akkor a hashtag-stratégiánkat kell elővennünk, mert a hozzájuk tartozó posztokat (instagram feed) kell nekünk like-olni. Minden hashtagünk alatt (hashtag-re kattintva) megjelenő első 10 bejegyzést szoktam kedvelni, teljesen véletlenszerűen. Pár embernek pedig adok egy pozitív hozzászólást. De miért az első bejegyzéseket kell kedvelnünk? Mert az instagramon viszonylag gyorsan történnek az események. Ha friss bejegyzésekre reagálunk, csúcsforgalomban, nagyobb lehetőségünk van több "vissza kedvelésre", mintha kevésbé újakat kedvelnénk. A felhasználó megnézi kik nyomtak szívecskét a bejegyzésére, és a kedvenc önzetlen elvünk, már aktiválódik. Megnézi a profilunkat és lehet, több posztunkat is "vissza kedveli". A kommentelés ritkább, mert nagyobb erőkifejtést (tényleg) igényel.

Ahogy érdemes csinálni: Kiteszünk egy bejegyzést > elindítjuk a kedveléseket és kommenteket > várunk, és ha kapunk válaszokat, reagálunk.

Ennyire egyszerű és hiába időigényes, megér akár napi 10-15 percet is a dolog, mert kifizetődhet. Erre a megoldásra egyébként vannak instagram bot-ok, amik egyszerű feladatokat (más képének kedvelése) látnak el. Hangsúlyozom, csak RELEVÁNS képeket és videókat kedveljünk (és ne vigyük túlzásba), mert a célcsoportunk fog vásárolni, nem a véletlen betévedő ember, akinek köze sincs termékünkhöz. Ez a módszer nem fog aranybányát termelni, de jobb, mint várni nem igaz?

Adjunk önzetlenül és biztos, hogy kapunk is vissza!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr5912779218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása