Online Marketing Cafe

Online marketing ötletek egy kávé mellett

Van 5 perced?

Ez az online marketing blog megmutatja, hogyan kerülhetsz közelebb a terved megvalósításához a digitális eszközök kellékeivel. A cél lehet több konverzió, minőségibb feliratkozók szerzése, nagyobb elérés vagy bármi, ami megnöveli a sikered. A gondolat megvan, a terv készülőben, az eszközök tárháza végtelen, a módszer viszont más. Ülj le, igyál meg egy finom kávét és olvasd el, hogyan tudod Te is megvalósítani a megálmodott eredményed!

1 ötlet, hogyan szerezhetsz visszatérő vásárlókat (saját történetem)

cukorka_mint_marketingeszkoz.png

Egy marketingeszköz, amit kevés vállalkozás használ a vásárlók megtartására, pedig nagyon erős.

Egyszerű történet, mégis annyira megmaradt bennem, hogy le kell írnom. A sztori tanulságát akár online vállalkozás esetén is kötelezőnek gondolom alkalmazni. A környéken ahol lakom, már rendszeresen járok egy kisboltba. A termék, amit veszek, azt máshol is megkapom, körülbelül ugyanolyan áron (maximum 50 forint különbség lehet). Mégis, a sok kis dolog mellett (arcra megismernek, kedves eladók, kedvező nyitvatartási idő stb.) egy kiemelkedik, ami miatt azt a helyet választom és visszatérő vásárló lettem. Majdnem minden vételem után, az eladó a visszajáró mellé odatesz nekem egy kis cukorkát. Gyerekesen hangozhat cukorkával megvenni a vásárlót, de az oka a következő:

A visszatérő vásárlók megszerzésének kulcsa

 

Az élet minden területére jellemző, hogy ha adsz, akkor kapsz is. Az üzletben sincs másképp. Adj önzetlenül, hogy kapj. A fenti példa azért jó, mert nemcsak pozitív élményem volt a bolttal, de a végén kaptam valami kis dolgot ingyen. Bennem jó élményt nyújtott, mert önzetlennek tűnt, pedig mögöttes szándéka van: Hosszútávú vásárlók szerzése. Azzal, hogy (látszatra) ingyen adunk valamit vásárlóinknak, fokozzuk a pozitív élményt. Így növeljük annak lehetőségét, hogy visszatérnek hozzánk.

Nem kell drága dologra gondolni. A fenti esetben a cukorka pár száz forintba kerül, mégis hosszútávon nagyobb nyereséget hoz. Online vállalkozás esetén küldhetünk első megrendelőinknek egy köszönőkártyát (kedves köszönet + weboldal és social media elérhetőség), vagy egy kupont, egy köszönet levelet akár hírlevélen keresztül. A lista hosszú és csak a fantáziánkon múlik, hogy keretünk hogyan engedi ezt meg. Egyszerű, pozitív gesztus = visszatérő vásárló.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr5212107255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása